אבטחת הנתונים והתשתיות

אחסון, גיבוי והתאוששות מהירים

בעידן הנוכחי אנו מתמודדים עם כמויות מידע רב, המגיעות דרך מספר רב של ערוצים שונים. אנו בדורקום מתמחים באיפיון והטמעת פתרונות המאפשרות אחסון המידע בצורה יעילה, המאפשרת שליפה שימוש לפי הצורך על מנת שתוכל לשפר את כלכלת המידע שלך.

פתרונות אלו כוללים בין היתר תשתיות Object storage לאחסון נפחים גדולים במיוחד, פתרונות HPC לשליפה מהירה מאד של נתונים בעבודה מול חוות GPU, אחסון מרכזי וכמובן פתרונות Hyper-converged המאחדות בין תשתיות האחסון, השרתים והווירטואליזציה בארגון לכדי יחידה המנוהלת במקום אחד.

חברת דורקום הינה מהראשונות בישראל להטמיע פתרונות אחסון Hyper-converged כבר משנת 2015.

כחלק בלתי נפרד מתהליך התכנון, אנו כוללים גם בניית אסטרטגיית גיבוי מקיפה, המורכבת ממספר רבדים ומתבססת על מגוון הפתרונות המתקדמים ביותר של היצרנים המובילים בתעשייה, בשילוב עם המתודולוגיה והניסיון שלנו בדורקום. האסטרטגיה עושה שימוש בטכניקות מתקדמות של התאוששות מאסון, (DR) לצד התוויה ויישום של תכנית מקיפה להמשכיות עסקית. פתרונות האחסון של דורקום מבטיחים זמינות המידע, מוזילים באופן משמעותית את עלויות התפעול ומונעים ניהול אירועי אבטחה כמו גם שיפור העמידות.

כמובן שהתכנון והיישום הוליסטיים, ומשלבים בין פתרונות On Premise לבין פתרונות בענן, ומאפשרים ללקוח להנות מהטוב שבשני העולמות ולחסוך בעלויות.

אתגר אבטחת הסייבר: מאיומים להזדמנויות

בעידן זה, של סביבות עבודה דינמיות וארגונים דיגיטליים חוצי-גבולות, השלמות והאבטחה של מחזור המידע קריטיים מאי פעם. ההתפתחות המהירה של הטכנולוגיה יצרה נוף מורכב ומשתנה תדיר. בעוד שהדינמיקה הזו מזינה רמות חסרות תקדים של קישוריות ופרודוקטיביות, היא גם מציבה אתגרים חדשים בצורת איומי סייבר מתקדמים. איומים אלו, אם לא יופחתו ביעילות, עלולים לפגוע בשלמות הנתונים שלכם ולשבש את התפקוד החלק של פעילותכם העסקית. בדורקום, אנו מחויבים לספק הגנה איתנה מפני שיבושים פוטנציאליים אלו.

הגנה פרואקטיבית: המחויבות שלנו לאבטחת הסייבר שלכם

אנו בדורקום מאמינים בתפיסה של "הגנה פרואקטיבית". חבילת שירותי אבטחת הסייבר המקיפה שלנו שואפת לא רק להגיב לאיומים, אלא לצפותם מראש ולנטרלם. אנו מציעים פתרונות מותאמים שיסייעו באבטחת כל שלב במחזור המידע שלכם.  מיצירת הנתונים ועד אחסונם והעברתם, אסטרטגיית אבטחת הסייבר המקיפה שלנו מבטיחה כי העובדים, הנתונים והתשתיות שלכם מוגנים תמיד. אנו ממנפים טכנולוגיות מתקדמות ושותפויות אסטרטגיות כדי לספק פתרונות שמותאמים לצרכים הייחודיים שלכם, ומבטיחים שהעסק שלכם ימשיך להיות יציב אל מול איומי סייבר.

צרו איתנו קשר

דילוג לתוכן